piątek, 19 sierpnia 2016

6 NIEZBĘDNYCH W TYM SEZONIE ELEMENTÓW GARDEROBY

Moda modą, ale nie każdego stać przecież na wymianę całej zawartości garderoby co sezon. Nie dajcie się zwariować i przeczytajcie w co warto zainwestować w tym sezonie.



Sportowa bluza - jeśli jeszcze takiej nie posiadacie, w co trudno mi uwierzyć, opłaca się w taką zaopatrzyć. w tym sezonie nie łączymy jej tylko z dresami, do gry wkraczają szpilki i skórzane spódnice oraz spodnie.

Rozkloszowana mini - kiedyś była symbolem uczennic, a dziś podbija wybiegi na pokazach Coach’a oraz Isabeli Marant. w sklepach szukaj skórzanych oraz zamszowych wersji tego hitu.

Chocker - jeżeli pierwsze co wam przychodzi na myśl to tandetny chocker z tumblra zrobiony z  żyłki to jesteście w błędzie. Teraz modne są długie i cienkie związane wąska przy szyi. Z czego są zrobione? Aksamit, wstążki oraz skóra.

Bransolety - zastąpią one pokaźnych rozmiarów  naszyjniki. Jak je nosić? NA RĘKAW, tak, żeby jeszcze jak najbardziej rzucały się w oczy.

Torba worek - prosta, pasująca do wszystkiego, pojemna, czego chcieć więcej?

Koszula - w grę wchodzi tylko oversize, biała albo  wpadająca w niebieskie tony. By urozmaicić stylizacje możecie spiąć  ja paskiem w talii albo powywijąc rękawy.

6 komentarzy:

  1. Świetny post, bardzo przydatny bo mam wizualny obraz co muszę jeszcze zakupić do mojej garderoby :D
    zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz już wiem co muszę dokupić do swojej szafy! :D
    zamoyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Choker mam i sportowa bluza to mój must have ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  4. o takiej koszuli marze i nigdzie nie moge znaleźć idealnej

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o takiej koszuli marze i nigdzie nie moge znaleźć idealnej

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ! :)
    http://cheerry23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.